چطور با فری پیک حرفه ای باشم؟!

فری پیک مخاطب خاص نداره! فری پیک خدمات خودش رو به هر کسی ارائه می کنه! ما نه جادو میکنیم نه غول چراغ جادو داریم که حرفه ای بودن را به شما بدهیم. اما پیشنهادی را به شما ارائه می‌کنیم که ۱۰۰% تضمین می‌کنیم اگر به اون عمل کنید در مدت زمان کوتاهی به یکی از بهترین های صنعت گرافیک تبدیل می شوید. شاید شما یک طراح گرافیست ، یک طراح وب ،عکاس و حتی یک فرد معمولی که با کارهای گرافیکی در ارتباط هستین و هر چی که به دنیای گرافیک ربط داره باشید... منظور ما شمایین که دارین این مطلب رو میخونید اره با شما هستیم .. اگر میدونید طرح لایه باز و یا فایل لایه باز چی هست که عالیه! اما اگه نمیدونید لطفا این مطلب رو بخونید : طرح لایه باز چیست ؟الان که میدونید طرح لایه باز چی هست در ادامه به شما کمک میکنیم که حرفه ای باشید...

کمکتان میکنیم شما هم با فری پیک حرفه ای باشید!

برای حرفه ای بودن در هر کسب و کاری ما به ابزارهایی نیاز داریم تا بتوانیم در شرایط ایده آل باشیم به همین دلیل ما به شما در ادامه ابزاری را معرفی میکنیم و کمکتان میکنیم برای هر دلیلی که دارید بتوانید رضایت 100% بقیه رو جلب کنید، هم رشد کنید و هم کسب درآمد کنید و ...
 

ما چطور به شما کمک می کنیم!

ما با داشتن 6 سال تجربه در حوزه گرافیک به عنوان مشاور و پشتیبان در کنار شما هستیم .در چند سال اخیر با قشر گسترده ای از جامعه در ارتباط بودیم و پروژه های مختلفی رو انجام می دادیم . اما همیشه نبود یک مرجع گرافیکی حرفه ای دغدغه اصلی ما بود.ما برای تهیه فایل های لایه باز گرافیکی دو راه بیشتر نداشتیم یکی اینکه از فایل های رایگان باید استفاده می کردیم که کیفیت مطلوبی نداشتن و خروجی کارها اونطور که باید نمیشد! و اما راه دومی هم بود که طرح های لایه باز حرفه ای بودن که ما به اون ها دسترسی نداشتیم! سایت های مرجع گرافیکی خارجی وجود داشتند که ما به دلیل عدم ارتباط با سایتهای قدرتمند خارجی که فعالیتشون فروش فایل ها وتصاویر باکیفیت بود امکان استفاده از این طرح ها رو نداشتیم. تا اینکه تصمیم گرفتیم این مشکل را برای همیشه از بین ببریم و به کاربران ایرانی این امکان رو بدهیم که بتوانند از یکی از بزرگ ترین سایت های مرجع دانلود فایل های گرافیکی استفاده کنند! ما با راه اندازی این سایت Free-pik.ir شرایطی را ایجاد کردیم که کاربران ایرانی به راحتی بتوانند از بخش حرفه ای سایت Freepik.com استفاده کنند.

سایت فری پیک

سایت فری پیک به عنوان یکی از بزرگ ترین مرجع های گرافیکی در دنیا هست که خدمات رایگان و حرفه ای رو ارائه می کنه که استفاده از بخش رایگان به راحتی انجام می شه اما در بخش حرفه ای همونطور هم که قبلنا به اون پرداختیم برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و کاربران از این بخش حرفه ای نمیتونند استفاده کنند. سایت فری پیک به دلیل داشتن یک مجموعه عظیمی از فایل های گرافیکی حرفه ای که در سه بخش [ وکتور ها ، فایل های Psd و تصاویر استوک ] که یکی از بزرگ ترین مرجع های دنیای گرافیک است که 100% میتونه نیاز های هر کسی رو رفع کنه و به همین دلیل تلاش کردیم که مشکلات تمام کسانی که به فایل های حرفه ای گرافیکی این سایت نیاز دارند رو برای همیشه حل کنیم.

دسترسی به فایل ها!

 
 
 
خرید از فری پیک

یاور زارع توضیح می دهد. لطفا گوش کنید.

 
 
 
 
 
 
 

ما چه خدماتی ارائه میکنیم؟

1تهیه فایل های گرافیکی حرفه ای سایت فری پیک Freepik.com
شما به راحتی در سایت ما می توانید اقدام به ثبت سفارش کنید و فایل های مورد نظرتون رو دانلود و مورد استفاده قرار بدین. ابتدا به بخش راهنمای خرید از Freepik رفته و سپس در بخش خرید اشتراک اقدام به تهیه فایل های مورد نظرتون کنید.
2خدمات پشتیبانی
در صورت وجود هر گونه سئوالی قبل و یا بعد از ثبت سفارش با راه های ارتباطی اعلام شده میتوانید مطرح کنید ما بلافاصله پاسخگوی شما هستیم. در صورت ثبت سفارش، ما بلافاصله سفارش شما رو انجام میدهیم.
3آموزش های کاربردی
یکی از بخش هایی که برای ما اهمیت زیادی دارد بحث آموزش هست، تلاش می کنیم که آموزش های کاربردی را تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.