سایت فری پیک freepik.com یک سایت بزرگ در زمینه گرافیکی می باشد که کاربران ایرانی با مشکلاتی که دارند نمیتوانند خرید اکانت freepik را انجام دهند و اکانت freepik را تهیه کنند . در ادامه قوانین و مقررات خرید از این سایت بزرگ را بیان میکنیم . پس با من همراه باشید.

به سایت فری پیک خوش آمدید.

قوانینی که در ذیل آمده مربوط به همه صفحات سایت Free-pik.ir است و هرگونه استفاده و بهره برداری از این سایت به معنی پذیرفتن همه این قوانین می‌باشد.

قوانین فری پیک freepik

1) کاربر سایت باید شخص بالای 15 سال باشد.


2) صحت مشخصات و اطلاعات مندرج در همه فرم‌های سایت به عهده کاربر می‌باشد و فری پیک freepik لذا مسئولیتی در قبال اطلاعات غلط وارد شده توسط کاربر در هر قسمتی از سایت ندارد و همچنین در صورت تحمیل هزینه‌ای بابت اطلاعات اشتباه به freepik، کاربر موظف به پرداخت آن هزینه است.


3) شفاف بودن و درج کامل ایمیل و مشخصات دقیق سفارش درخواستی به عهده مشتری است و در صورت انجام و ارسال طرح اشتباه به واسطه مبهم بودن اطلاعات وارده توسط مشتری، فری پیک با توجه به مشتری مداری خودش این مورد را اصلاح و سفارش مورد نظر را برای مشتری ارسال می کند.


4) طرح و سفارشات درخواستی کاربر باید منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین اینترنتی باشد و freepik مسئولیتی در قبال سفارشات غیر قانونی و موجود در لیست طرح های ممنوعه فری پیک ندارد. در صورتی‌که به دلیل قصور کارشناسان freepik، طرح ممنوعه خریداری شود و در پروژه های گرافیکی خود دچار مشکل شود، فری پیک هیچ‌گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد.همچنین در نظر داشته باشید که کلیه سفارشات بعد از گذشت 5 روز از روی سرور پاک خواهند شد به همین جهت وظیفه حفظ و نگهداری فایل های ارسالی از طرف فری پیک بر عهده خریدار می باشد.


5) freepik تا قبل از دریافت کامل مبلغ سفارش ارسالی به مشتری توسط ایشان هیچگونه مسئولیتی بابت خرید و تحویل سفارش ندارد و مسئولیت فری پیک در قبال سفارش مشتری تنها پس از پرداخت کامل ثبت سفارش آغاز می‌گردد.لازم به ذکر است در صورت خرید اشتراک پلن پیشرفته در صورتی که مشتری قصد کنسلی خرید خود را داشته باشد بدلیل اینکه پکیج 1000 طرح بصورت جداگانه به فروش می رسد هزینه این پکیج کسر شده و مابقی به حساب مشتری عودت داده می می شود.


6) به محض پرداخت وجه سفارش توسط مشتری فرآیند خرید و ارسال طرح توسط فری پیک قابل اجراست و free-pik.ir متعهد است حداکثر ظرف 8 ساعت خرید را انجام دهد. وجه پرداختی درصورتی که فری پیک به هر دلیلی موفق به انجام خرید و ارسال سفارش از سایت فری پیک Freepik.com نگردد موظف به عودت وجه پرداختی بصورت کامل به مشتری می‌باشد.


7) در صورتی که مشتری به هر دلیلی پس از خرید طرح توسط فری پیک تمایل به کنسل کردن سفارش داشته باشد، وجه پرداختی توسط سایت فری پیک Free-pik.ir به وی بازگردانده خواهد شد اما در صورتی که حتی 1 سفارش توسط وب سایت فری پیک انجام شده باشد مشتری نمیتواند تقاضای کنسلی سفارش خود را داشته باشد و وجه پرداخت شده عودت داده نمی شود.


8) تعهد زمانی تحویل سفارش توسط سایت فری پیک و زمان تقریبی تحویل آن بین 3 دقیقه تا 1 ساعت زمان است. به دلیل محدودیت هایی که در سایت های اینوتو المنت ، لاو پیک ، پیک بست ، موشن اری ، وکتزی و ( فری پیک: فقط ویدئو ها ) می باشد و حجم زیاد قایل های این سایت ها دریافت سفارشات از سایت های مذکور هزینه هرفایل بر مبنای حجم آنها محاسبه می گردد و به ازای هر 100 مگابایت یکی از حساب کاربر کسر می شود . مسئولیت آرشیو و ذخیره سفارشات برعهده مشتری است لذا فری پیک پس از ارسال سفارشات نهایت 5 روز می تواند فایل های مورد نظر را بر روی سرور خود نگهداری کند در غیر اینصورت فایل ها حذف خواهد گردید و سفارش مجدد از حساب کاربر کسر خواهد شد.


9) در صورتی که کاربر اشتراکی را تهیه کرد نسبت به کلیه نکاتی که در بخش خرید اشتراک قید شده است باید توجه کافی را داشته باشد. مهم ترین نکاتی که کاربر باید به آن توجه کند تعداد سفارش و روز استفاده از اشتراک می باشد که کاربر در زمان اعتبار اشتراک خود میتواند از آن استفاده کند لذا فری پیک متعهد می گردد که در مدت زمان اعتبار کاربر نسبت به تمام تعهدات قید شده خود عمل کند اما در صورت منقضی شدن اشتراک کاربر در صورت وجود مانده اعتبار برای کاربر، در اولین سفارش بعد از منقضی شدن اشتراک مانده اشتراک صفر می گردد و کاربر بایستی نسبت به تهیه اشتراک جدید اقدام فرماید.


10) موضوع فعالیت سایت free-pik.ir تهیه محتواهای گرافیکی(شامل انواع فایل های PSD، وکتور ، تصاویر استوک، فایل های آفیس ، ویدئو و صدا) از سایت های خارجی می باشد. خدمات مربوط به تهیه قالب های آماده مربوط به سیستم محتواهای وردپرس و ... و همچنین انواع افزونه های مرتبط قابل ارائه می باشد.


11) دامنه Free-pik.ir، نام “فری پیک” و لوگوی درج شده در سایت متعلق به سایت Free-pik.ir بوده و بدون کسب اجازه، هر گونه کپی برداری و استفاده از موارد فوق ممنوع خواهد بود. علاوه بر آن کلیه محتویات وب‌سایت، اطلاعات و موارد مشابه بخشی از مالکیت انحصاری فری پیک بوده و بدون کسب اجازه ، کپی‌برداری از آن‌ها ممنوع است.